CZ   |   EN   |   DE

Porucha jízdenkového automatu

Vážení cestující,

v případě, že Vám jízdenkový automat nevydal Vaši jízdenku a nevrátil Vám vhozené peníze, vyplňte, prosím, následující formulář.
Naše společnost reklamaci důkladně prošetří a v případě uznání reklamace Vám vrátíme Vaše peníze zpět.
Za vzniklé potíže se Vám omlouváme!

 

Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do dvou pracovních dnů od vzniku poruchy jízdenkového automatu.

 

Reklamace funkce jízdenkového automatu se řídí tímto REKLAMAČNÍM ŘÁDEM

 

* pole musí být vyplněna

** musí být vyplněno alespoň jedno z obou polí

Osobní a kontaktní údaje



Údaje o závadě jízdenkového automatu
:


Údaje o náhradě škody

* Finanční náhradu požaduji

Osobně. Nejdříve 3 dny po odeslání tohoto formuláře se dostavte na Novobranskou č. 18 v Brně do prvního patra do doplatkové pokladny. Vezměte si s sebou Váš doklad totožnosti. Pro finanční hotovost si musí přijít cestující, který je uveden v hlavičce tohoto formuláře.
Převodem na účet
 
předčíslí číslo účtu kód banky
-/

! Cestující odpovídá za správně vyplněné číslo účtu. V případě chybně zadaného čísla účtu nebo kódu banky nelze požadovat vrácení finanční hotovosti.

Zadejte kontrolní kód:

 

Vyhledání spojení
ODKUD
ZASTÁVKA
KAM
ZASTÁVKA
ČAS :
DATUM
VYHLEDAT
Dopravní podnik města Brna, a. s., Hlinky 151, 656 46 Brno, tel.: +420 5 4317 1111, Generální ředitelství: Novobranská 18, 656 46 Brno