|
 

Pochvaly

Dobrý den,
rád bych poděkoval za expresní linku E50. Jezdím z Bystrce Ečerova na Černovické terasy. Dřív jsem jezdil kombinací 1+77 a nová expresní linka mi proti tomu každý den ušetří minimálně 40 minut (v zimě navíc odpadá mrznutí na Úzké). Také bych rád vyjádřil uznání lidem, kteří navrhovali trasu expresní linky, která se skvěle vyhýbá dopravním zácpám (velký problém linky 77). Takže ještě jednou děkuji a přeji vše nejlepší do nového roku.
Zbyněk Vraštil


Přeji pěkný den,
chtěla bych alespoň tímto způsobem pochválit práci pracovnic předprodeje jízdenek v Brně-Bystrci (u Zoo). Pravidelně si zde kupuji jízdenky MHD již několik let, zažila jsem zde několikrát situace, které nebyly pro tyto pracovnice příjemné (velmi nevhodné chování zákazníků) a přesto je zvládly zcela perfektně.Proto, prosím předejte tuto zprávu jejich nadřízenému - pracovnice této pobočky jsou velmi ochotné, vľdy poradí a jejich příjemné chování by mohlo být vzorem ostatním!
Mnohokrát děkuji!
Hadová Jana


Dobrý den,
chtěla bych tímto poděkovat za rychlé a ochotné jednání při ztrátě peněženky dne 22.10.2014 v trolejbuse č. 37, směr Kohoutovice - čas události asi v 7.30h. Velmi děkuji ochotné paní z DP v Brně-Pisárkách (předprodej jízdenek), zaměstnancům dispečinku a hlavně ochotnému a slušnému panu řidiči trolejbusu č.37/3032. Peněženka se díky těmto lidem našla a já byla ušetřena mnoha nepříjemnostem.
MOC VÁM VŠEM DĚKUJI!
L.Kolínková


Dobrý den,
nedávno jsem si po dlouhém dni plném cestování a problémů šla koupit šalinkartu na Novobranskou. Měla jsem kufr, igelitku a spousty dalších věcí v rukou, které jsem si při nákupu odložila u pokladny. Při odchodu jsem na pultíku zapomněla počítač a odcestovala domů, aniž bych si to vůbec uvědomila. Do hodiny se mi ozvala bezpečnost DPMB, která počítat s kancelářskou složkou prohledala a objevila moje telefoní číslo. Chtěla bych tím proto poděkovat jak paní na pokladně, která si počítače všimla, tak pracovníkům bezpečnosti, kteří byli velmi vstřícní (čekali na mě ještě po zavírací době, abych si počítač mohla vyzvednout) a zodpovědní. Mám za to, že DPMB je plný takových lidí a přeji mu, ať mu práce jde dál tak výborně, jako do dnes.
Děkuji!
Ivana


Dobrý den! Chtěla bych pochválit všechny, kteří vymýšleli zajištění dopravy v době výluky opravy Milady Horákové. Využívám městskou dopravu denně, ale tak fungující dopravu v první pracovní den výluky snad ještě nikdy nebyl.
Lenka Kučerová


Pěkný den, ráda bych Vám poděkovala za ochotu a služby, které poskytujete cestujícím v době před výlukou dopravy na ulici Milady Horákové. Cením si velmi všeobecné informovanosti ze strany DpmB, která zahrnuje rozdávání letáků, úžasnou vstřícnost pracovníků, detailně vypracované jízdní řády náhradní dopravy a mnoho dalšího. Přeji, ať se vám v těchto situacích nadále daří stejně úspěšně a aby cestující byli odbaveni i ve ztížených podmínkách co nejlépe, což se Vám - podle mě - plní.
Eugenie Hrčková


Jelikož předpokládám, že v těchto dnech budete zahrnuti emaily zoufalých a rozhořčených občanů, kteří nebudou sto pochopit změny v dopravě spojené s uzavřením Milady Horákové, chci Vám napsat, že mě dnešní spojení přímo nadchlo. Jezdím autobusem z Komárova, pracuji na Krajském úřadě JMK na Žerotínově náměstí. Dnes jsem použila autobus č. 67, a z Komárova na Moravském náměstí jsem byla za 10 minut! Nedovedu si představit lepší spojení (snad jen kdyby mělo Brno metro :, ale to nehrozí) a použití auta by bylo za těchto okolností čirým mazochismem. Škoda, že tato zastávka nezůstane zachována i po rekonstrukci ulice Milady Horákové.
S pozdravem a přáním radosti z Vaší práce
Jiřina Sladovníková


Dobrý den, dnes si má dcerka zapomněla v trolejbusu č. 36 housle. Dozvěděla jsem se to od ní asi půl hodiny poté. Okamžitě jsem volala na informační kancelář DPMB, kde mě bez otáleni přepojili na dispečink. Zaměstnanec dispečinku se choval velmi profesionálně, požádal mě, abych jim zavolala zpět do čtvrt hodiny. V té chvíli už bylo vše zařízeno. Housle se našly a měl je nyní u sebe pan řidič. Dostala jsem ihned informace, kde můžu zapomenutou věc vyzvednout. Ani ne do hodiny od mého telefonátu jsem ji měla zpět. Chtěla bych poděkovat zaměstancům dispečinku, pani na kontaktní lince a také panu řidiči linky 36 (jednička).
(čas události - 8.10.2013, cca 15:20 - 16:15)
Moc děkuji!
S pozdravem Kateřina Pažoutová


Vedení městské hromadné dopravy, dovolte nám dvěma osmdesátiletým manželům, abychom vyslovili velký dík vašim dvěma mladým řidičům. V pondělí 26.8.2013 asi v 7.45 hod. u stanice Campus vaši řidiči, pravděpodobně autobusů č.50 a č.61 svým rychlým, pohotovým zásahem, kdy nám začalo hořet auto, ve kterém jsme jeli, zachránili nejen náš majetek, ale i naše životy. Sami riskovali, že při případném výbuchu hořícího auta dojde k jejich zranění, či ztrátě života.
Byli to dva mladí řidiči a my staroušci jim moc a moc děkujeme.
Byli bychom rádi, aby vedení podniku vědělo jaké má obětavé, pohotové zaměstnance a vyslovilo jim náš vděk a dík.


Dobrý den, ráda bych velmi moc poděkovala dvěma paním a pánovi pracujícím na informacích na Novobranské (bohužel neznám jména), kteří mi včera moc pomohli v situaci, kdy jsem v autobuse nechala kompletní doklady, peněženku, mobil i klíče od bytu, takže jsem se ocitla naprosto bezprizorní! Všichni byli velmi ochotní a opravdu velmi mi pomohli. Velmi všem ještě jednou děkuji!
E. Pudová
PS: V podvečer jsem si tašku zcela v pořádku vyzvedla ve výpravně autobusů v Medlánkách! :-)


Dobrý den. Ráda bych poděkovala panu řidiči linky 84 č.08407 kterou jel dne 10.7.2013 a odjířdél ze Staré Osady v 16h. Moje maminka která ve své věkové roztržitosti nechala svoji kabelku se všemi doklady, klíči od bytu a celým důchodem na zastávce MHD v Černovicích našla neznámá paní a předala ji panu řidiči. (Ráda bych jí poděkovala ale neznám bohužel její totožnost). Ten zvedl vyzvánějící mobil a domluvili jsme se na předání kabelky. To už moje maminka seděla hodinu na Policii a hlásila ztrátu. Pan řidič si ověřil veškeré údaje a poté mi předal kabelku mé maminky na překontrolování a já s úlevou zjistila že nic nechybí a vaechno je jak má být. Pan řidič byl velice příjemný a vstřícný dané situaci a zato mu velice děkuji. Díky neznámé paní a panu řidiči budu zase věřit, že jsou na světě stále slušní lidé. Byla bych velice ráda kdyby se pochvala dostala i k panu řidiči. Snad ho to potěší v jeho náročné práci s cestujícími.
Děkuji Radmila Danielová


Dobrý den, chtěla bych pochválit řidiče autobusu linky SS směr Mariánské údolí ze dne 7.7. 2013. Utíkala jsem z Kauflandu s těžkýrn nákupem a pan řidič byl tak laskav a počkal na mne a jeatě mi pomohl nastoupit do autobusu, čas odjezdu autobusu od Kauflandu byl cca v 11:3sh. Jsem ráda, že se ještě najdou slušní lidé ... Přeji hezký zbytek dne s Pozdravem Valentová


Dobrý den. Chtěl bych vyjádřit své hluboké uspokojení nad vaším panem řidičem, který řídil autobus Č. 55 z Mariánského údolí v 17:42. Na zastávce byl přesně v čas, když jsem nastupoval předními dveřmi, pomohl mi do schodů, ač jsem již o francouzské holi. Dále jezdil velmi bezpečně a dodržoval zásady bezpečné jízdy. Děkuji za bezpečný návrat domů Pane řidiči. Se srdečným pozdravem Tornáš Dostál


Dobrý den, chtěla bych poděkovat řidičce tramvaje č. 6, která dnes přijela na zastávku Krematorium v 8:05. Byla velice milá, pomohla mi nastoupit i vystoupit z tramvaje. Ještě jednou ji děkuji za lidský přístup, Jaromíra Bartošová


Dobrý den, jsem ráda, že se mezi řidiči najde ještě někdo ochotný pomoci paní. Ležela na ulici u bankomatu na Úvoze. Pan řidič bez váhání zastavil a pomohl. Jednalo se o vůz č.38/3251.Kolem 14:25h. Jel ze Žlutého kopce. Chtěla bych tomuto řidič poslat DÍK za pani. Je vidět, že některá mládež je dobře vychovaná. Děkuji a přeji pěkný den Brzobohatá