Jsme na Mobilním Rozhlasu!

Dopravní podnik města Brna s cestujícími komunikuje pomocí dalšího informačního kanálu. Jako první dopravce v republice začne využívat službu Mobilní Rozhlas, která slouží pro jednodušší komunikaci samospráv a občanů. Do platformy je registrováno více než půl milionu lidí a toto číslo se stále zvyšuje. Touto cestou budeme veřejnost informovat například o aktuálních výlukách a omezeních, novinkách nebo mimořádných událostech.

Zájemce se k odběru informací přihlásí buď na webových stránkách Mobilního Rozhlasu nebo přímo v mobilní aplikaci, kterou si stáhne do svého telefonu. V případě Dopravního podniku města Brna se může přihlásit k odběru informací o výlukách, novinkách, aktualitách z velkých staveb nebo se pak proklikem dostat na sociální sítě podniku. Nastavení je tedy zcela pod kontrolou uživatele a nedochází k nevyžádanému spamování. Výhodou je, že informace od nás z Dopravního podniku města Brna bude mít k dispozici ihned.

S cestujícími komunikujeme několika informačními kanály – kromě webových stránek je to i aplikace DPMBinfo, Facebookové stránky DPMB mají největší fanouškovskou základu ze všech dopravních podniků v ČR – počet sledujících se šplhá ke 30 tisícům. Dalšími informačními kanály pak jsou Twitter, Instagram i elektronické informační panely na zastávkách. Řada zákazníků stále nedá dopustit na osobní kontakt v informační kanceláři na Novobranské 18 nebo informačním stánku na Joštově ulici.

Komunikace DPMB v číslech
 
Facebook Dopravní podnik města Brna 29 336 sledujících
Facebook Dopravní podnik města Brna – aktuálně 21 347 sledujících
Twitter 3 199 sledujících
Instagram 6 928 sledujících
aplikace DPMPinfo 53 000 uživatelů aplikace
elektronické informační panely na zastávkách 130 kusů
informační kanceláře DPMB 100 dotazů denně
newslettery 7 842 odběratelů

Další články

Jsme místo pro vaše rande

Vážení cestující, s potěšením bychom vám chtěli oznámit, že příběh dvojice z plakátu, která se seznámila v MHD, pokračuje. Sympatie se ukázaly být...

Podcast o nehodách vozů MHD

Naši řidiči byli loni účastníky 757 dopravních nehod. Meziročně jejich počet klesl o osm procent. Kdy se bourá nejčastěji, která místa v Brně jsou...

Reakce na kampaň "Jsme víc než MHD"

Vážení cestující, zaznamenali jsme velmi různorodou zpětnou vazbu na naši novou kampaň „Jsme víc než MHD“. Jejím cílem je ukázat, že městská hromadná...