Nová kampaň upozorňuje na nevhodné chování v MHD

Ve vozech MHD můžete vídat novou komiksovou kampaň nazvanou #jakodoma.  Chceme tak poukázat na nejčastější situace, které v MHD nastávají a bez kterých by se všem cestovalo lépe. Například je to hlasité telefonování, dobíhání spojů, jídlo a pití ve vozech nebo to, že si často nevšímáme lidí kolem sebe a necháme někoho ze starších cestujících stát místo abychom ho pustili sednout. Kampaň jsme zpracovali pomocí 12 komiksů a 12 různých příběhů. Název jako doma vystihuje naši myšlenku – chceme, aby se naši cestující ve vozech cítili jako doma, ale také prosíme, aby se tak chovali.

Jezdíme pro vás! 

Váš DPMB

Další články

Představujeme novou aplikaci DPMBinfo

Dopravní podnik města Brna spustil novou verzi mobilní aplikace DPMBinfo. Ta cestujícím přináší moderní design, přehlednější ovládání a hned několik...

Šotodays v podcastu Šalina do ucha

Dvanáct dopravních podniků – od Brna po Tábor – přiveze autobusy všech velikostí a pohonů: diesel, CNG i elektro. Uvidíte legendy minulosti i nejnovější...