Nová kampaň upozorňuje na nevhodné chování v MHD

Ve vozech MHD můžete vídat novou komiksovou kampaň nazvanou #jakodoma.  Chceme tak poukázat na nejčastější situace, které v MHD nastávají a bez kterých by se všem cestovalo lépe. Například je to hlasité telefonování, dobíhání spojů, jídlo a pití ve vozech nebo to, že si často nevšímáme lidí kolem sebe a necháme někoho ze starších cestujících stát místo abychom ho pustili sednout. Kampaň jsme zpracovali pomocí 12 komiksů a 12 různých příběhů. Název jako doma vystihuje naši myšlenku – chceme, aby se naši cestující ve vozech cítili jako doma, ale také prosíme, aby se tak chovali.

Jezdíme pro vás! 

Váš DPMB

Další články

Tramvají do Modřic - komentovaná jízda

Chcete vědět, jak se modernizuje tramvajová trať? Jak dlouho se projekt chystá? Jaká technika na něm pracuje? Jaké materiály a technické prvky se používají...

29. října skončí plavební sezóna

Letošní 79. plavební sezóna na Brněnské přehradě se blíží do finále. Naše lodě letos přepravily 280 000 cestujících a uskutečnily 176 soukromých plaveb...