Projekt Knihovna v tramvaji získla 1. místo v mezinárodní marketingové soutěži

Knihovna Jiřího Mahena v Brně obstála v konkurenci více než třiceti knihoven z celého světa a získala za svůj projekt Knihovna v tramvaji – Tramvají do knihovny 1. místo v mezinárodní marketingové soutěži. Cenu udělila již podvanácté Mezinárodní federace knihovnických asociací a institucí (IFLA). „Projekt je v rámci České republiky svým provedením unikátní, podporuje čtení, vzdělání, kreativitu myšlení, šíří dobré jméno knihovny a umocňuje pozitivní tvář města Brna“, uvedla ředitelka knihovny Libuše Nivnická. K realizaci projektu významnou měrou přispěl Dopravní podnik města Brna, který mu byl od začátku velmi pozitivně nakloněn. „Úspěch čtenářské tramvaje mě velice těší, protože jsem od začátku věděl, že tento projekt je opravdu výjimečný. Jsem pyšný na zaměstnance knihovny, kteří dokázali tuto speciální tramvaj náležitě prezentovat, a jsem rád, že můžeme s Mahenovou knihovnou i nadále spolupracovat,“ doplnil generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

www.kjm.cz/tramvaj

Další články

Jsme místo pro vaše rande

Vážení cestující, s potěšením bychom vám chtěli oznámit, že příběh dvojice z plakátu, která se seznámila v MHD, pokračuje. Sympatie se ukázaly být...

Podcast o nehodách vozů MHD

Naši řidiči byli loni účastníky 757 dopravních nehod. Meziročně jejich počet klesl o osm procent. Kdy se bourá nejčastěji, která místa v Brně jsou...

Reakce na kampaň "Jsme víc než MHD"

Vážení cestující, zaznamenali jsme velmi různorodou zpětnou vazbu na naši novou kampaň „Jsme víc než MHD“. Jejím cílem je ukázat, že městská hromadná...